Wednesday, February 15, 2012

home-what-now?

uhh,back then when i was a high schooler(nerd),
i never really understand what exactly they meant by;
HOMESICK
yes,ladies and gentlemen,
today,i'm going to write about homesick,homesickness,or whatever.
today marks the 60th day,that i did't see any of my family.
atau,aku tak balik rumah 60 hari dah weyyy!!
sumpah homesick.
aku rindu mak aku,abah aku,adik adik aku.
perghh.
lame siot tak blik.
sekarang aku taw,apa makna homesick,
penyakit rindukan rumah dan family,
dan aku berada di tahap kritikal yang amat sgt,
aku dengki sgt kalau nampak ad family dtg hantar anak anak blik kolej,
tpi aku faham,aku jauh,plus aku anak sulung,
so, yeah,aku kena cope sikit a dgn keadaan sekarang ni.
tapiiiii.....
sumpah nak menjerit,,,,,,,,,,,,,,,,,
tolong...i want to go home....
i miss my Najla,
i miss my PS3,
i miss my room,
i miss my kampung,
i miss my Terengganu.
i miss the smell of it,
i miss the kepok lekor,
and everything that goes in the name of
TERENGGANU.
waaaaa:(
i miss my Kemamang!!!!





i miss my little baby:(
peace y'all:D

No comments: